Training Customer Service & Telesales

01.

Despre training

In ce consta trainingul de Telesales & Customer Service?

In dezvoltarea cursurilor de customer service, am plecat de la faptul ca digitalizarea si schimbarile ne guverneaza alegerile zilnice. De multe ori comunicarea dintre companii si clienti se realizeaza fie online, fie telefonic, iar modul in care interactionam cu actualii si potentialii clienti la telefon reprezinta o etapa cheie din procesul de vanzare.

La Brightway®️, vrem sa oferim cele mai bune servicii pentru clientii din portofoliul nostru ajutand oamenii si companiile sa creeze un "customer journey" legendar. De aceea, am conceput acest program de perfectionare - cursul/trainingul de customer service. Numit de noi si curs/training customer experience, acesta este un program unic pentru antrenarea persoanelor care interactioneaza direct cu clientii si partenerii de business, astfel incat acestea sa transmita valorile si viziunea companiei, creand experiente pozitive memorabile.

Cursul de telesales se desfasoara sub forma unei simulari interactive, in cadrul careia te vei antrena sa folosesti tehnici de comunicare si persuasiune. Etapele trainingului de customer service si telesales includ exercitii si role-play-uri prin care te antrenezi sa aplici instrumente practice in propria activitate, utilizand cele mai noi cercetari in psihologie comportamentala.

Trainingul de customer service Brightway®️ te ajuta sa imbunatatesti feedback-ul primit ca urmare a interactiunilor telefonice daca oferi asistenta clientilor si sa imbunatatesti rata de conversie daca realizezi vanzari proactive.

Cui se adreseaza acest training/curs customer experience?

Am conceput programul de telesales si customer service pentru a veni in ajutorul echipelor care interactioneaza cu clientii telefonic/pe e-mail oferind suport acestora si/sau realizand vanzari proactive.

Ne referim la persoane care comunica cu clientii interni/externi, echipe de customer service, departamente care au implementat un proces de vanzare prin telefon sau care gestioneaza proiecte de tip call-center. Insa nu excludem utilitatea acestui training pentru oricine doreste sa-si imbunatateasca abilitatile de comunicare si persuasiune in cadrul unui apel telefonic si sa construiasca un proces de customer care legendar.

Ce obtii in cadrul unui curs/training de telesales?

02.

Testimoniale

03.

Rezultate trainingului/cursului de Customer Service

Participanti curs Customer Experience
 

Pasii unui apel inbound/outbound. In cadrul acestui curs customer experience, descoperi etapele necesare pentru cresterea ratei de conversie si rezolvarea ticketelor, utilizand tehnici de persuasiune si comunicare asertiva.

Tehnici de comunicare la telefon. Te ajutam sa analizezi stilul de comunicare al interlocutorului si sa aplici metode diferite de abordare in functie de tipologia clientului cu care interactionezi.

Intelegerea comportamentelor clientilor. Trainingul de telesales ajuta sa identifici factorii emotionali care influenteaza deciziile clientilor si momentele de putere pe care le ai intr-o interactiune.

Limbaj verbal, paraverbal, nonverbal. Iti punem la dispozitie instrumente pentru a crea un mesaj telefonic natural si placut care sa genereze un raspuns pozitiv din partea clientilor.

Gestionarea emotiilor si reclamatiilor. Te ajutam sa-ti intelegi emotiile, sa constientizezi factorii declansatori ai stresului si sa descoperi metode pentru a transforma o reclamatie intr-o oportunitate de fidelizare a clientului.

Organizatie
 

Proces eficient de customer service/telesales. La cursul de telesales, vom face o "radiografie" a procesului de interactiune prin telefon si vom propune actiuni concrete pentru eficientizarea acestuia.

Imbunatatirea perceptiei clientilor. Instrumentele aplicate de participanti vor genera imbunatatirea imaginii companiei si un proces de customer service care genereaza recomandari pozitive.

Cresterea ratei de succes. Acest training ajuta la imbunatatirea ratei de succes in rezolvarea solicitarilor clientilor si/sau realizarea vanzarilor prin telefon si totodata la scaderea numarului de interactiuni necesare pentru obtinerea rezultatului dorit.

Fidelizarea clientilor. Participantii construiesc strategii care sa influenteze pozitiv rata de retentie a clientilor.

Rezolvarea problemelor. Participantii se vor antrena sa foloseasca instrumente pentru gestionarea situatiilor "delicate", fapt care va genera decizii intelepte si economisirea resurselor.

Facebook LinkedIn Instagram Twitter
Brightway.ro
Programe de dezvoltare organizațională și soluții inovatoare care te ajută să câștigi timp, bani și înțelepciune.
Strada Popa Nan, nr. 171, Bucuresti
0745 755 484
BUCURESTI
030584
ROMANIA
mihai.arghire@brightway.ro
  1. Training Customer Service & Telesales