Despre training
Anul 2022. O perioada plina de schimbari si incertitudine. Prea putine companii pot face performante in ziua de azi daca nu au echipe de marketing in spate. Elon Musk poate genera vanzari cu 0$ printr-un tweet dar, chiar si el a investit milioane de dolari in brandul personal ca sa ajunga acolo. Asa ca, hai sa punem bazele unei strategii de marketing adaptate la contextul actual si sa trecem la treaba!
Gandim strategia la nivel macro. Incepem cu obiectivele mari, realiste, dar ambitioase. Pornind de la nevoile tale si specificul domeniului in care activezi, identificam impreuna oportunitatile si amenintarile din mediul extern si mixul de marketing care poate produce rezultate.
Am conceput un curs de Marketing si Strategie pe parcursul caruia utilizam cele mai noi instrumente si cercetari pentru a segmenta publicul tinta, a defini canalele de comunicare si a ne antrena sa folosim instrumente pentru a masura impactul de business a fiecarei actiuni. Scopul tehnicilor de promovare este sa creasca valoarea brandului pe care il reprezinti.
Marketingul strategic te ajuta sa analizezi nevile psihologice ale consumatorilor si sa descoperi motivatiile care stau in spatele optiunilor de cumparare. Vei utiliza tehnici prin care poti rezona cu publicul tau tinta, te vei adapta noilor tehnici de promovare sau de vanzare.
Daca ai ajuns pe aceasta pagina, foarte probabil faci parte din conducerea companiei sau din echipa de marketing a acesteia. Oricum ar fi, stii ce este marketing-ul, dar vrei mai mult. Este regula de aur sa sapam dupa instrumente cat mai utile, cu aplicabilitate practicae. Si noi asta livram, in cadrul cursurilor de marketing Brightway®️!
Cursul de marketing sustinut de noi se adreseaza persoanelor cheie din departamentele de marketing si comunicare, managerilor, antreprenorilor si tuturor celor care contribuie la dezvoltarea unei strategii si aplicarea unui plan de marketing.
In cadrul trainingului de strategie, ne adresam direct celor care vor sa gandeasca in afara cliseelor, sa se adapteze contextului actual, sa investeasca in marketing cu principiul work smart, not hard.
Testimoniale
Rezultate cursurilor de Marketing
✓ Tehnici de segmentare si analiza a nevoilor psihologice. Instrumente pentru a analiza publicul tinta din punct de vederea al nevoilor psihologice si motivatiilor de cumparare.
✓ Canale de comunicare si mesaj. Prin studii de caz analizam impactul comunicarii pe canale specifice cu publicul tau tinta. Construim “povestea” brand-ului si identificam cele mai potrivite moduri de comunicare.
✓ Analiza procesului de promovare online si offline. In cadrul cursurilor de marketing Brightway®️, identificam actiunile de promovare si zonele critice care pot genera profit.
✓ Analiza provocarilor din mediu intern si extern. Primesti instrumente de diagnoza a factorilor care pot influenta evolutia organizatiei si instrumente pentru masurarea impactului si riscurilor.
✓ Metode pentru a genera idei neconventionale. Folosesti tehnici din psihologia asociativa si instrumentul de gandire laterala POY pentru a genera idei de campanii neconventionale.
✓ Fidelizarea clientilor. Poti creste rata de retentie prin strategii de inbound marketing, follow-up si publicitate smart, facilitarea actiunilor de up-sale si cross-sale pentru echipa de vanzari.
✓ Diferentiere fata de competitori. Participantii se antreneaza sa aplice strategii inovatoare blue oacean si tehnici de diferentiere fata de concurenti intr-o piata red ocean.
✓ Procese de lucru eficiente. Organizatia dobandeste procese de marketing eficiente si masurabile, salvand resurse (timp, bani, oameni) alocate catre actiuni de marketing intangibile si fara directie.
✓ Cresterea brandului de companie si angajator. In cadrul acestor cursuri de marketing, participanti vor construi un mix de marketing care sa genereze intr-un mod predictibil cresterea valorii brandului.
✓ Strategie agila de marketing pe termen mediu. Aplicand ultimele studii in domeniul marketingului si psihologiei comportamentale in organizatie, participantii vor crea un plan strategic de marketing si un mod de repozitionare in contextul schimbarilor frecvente.