Despre training
O comunicare eficienta este piatra de temelie a unor bune relatii profesionale si personale. De cate ori ti s-a intamplat sa ai o idee excelenta, dar sa nu identifici momentul oportun pentru a o exprima? Multi oameni se simt inconfortabil sa fie asertivi la locul de munca, insa abordarea corecta a acestor situatii necesita un comportament specific.
Cursul de Comunicare Asertiva te ajuta sa iti exprimi opiniile intr-un mod direct si calm, fara a judeca gandurile celor din jur, chiar daca acestea sunt diferite de ale tale. Pe termen lung, acest tip de comunicare intareste relatiile cu echipa si partenerii de business.
In cadrul cursului de Comunicare organizat de Brightway®, vei primi instrumente pentru a putea colabora eficient cu cei din jurul tau, vei intelege rolul emotiilor in comunicare si vei invata cum sa oferi feedback si sa aplanezi conflictele.
Trainingul de Comunicare se adreseaza persoanelor care au nevoie de instrumente profesionale pentru a gestiona situatiile in contextul actual, managerilor si antreprenorilor care doresc sa comunice eficient cu membrii echipei, celor care au interactiuni cu furnizorii, clientii sau alti parteneri de afaceri si doresc sa inteleaga emotiile, pentru a avea relatii de colaborare mai bune.
Acest training de comunicare asertiva este un pas esential in dezvoltarea tuturor persoanelor care doresc sa isi construiasca o "strategie de bunastare" si sa aiba relatii sanatoase cu cei din jur.
Testimoniale
Rezultate trainingului Comunicare Asertiva
✓ Empatia cognitiva, emotionala si de valori. Vei invata metode practice pentru a intelege punctul de vedere, principiile si sentimentele celuilalt si a comunica asertiv.
✓ Crearea obiceiurilor. Vei intelege modul in care se formeaza obiceiurile din punct de vedere neurostiintific si vei primi tehnici pentru a crea obiceiuri sanatoase de comunicare in cadrul echipei.
✓ Primirea si acordarea feedback-ului. Prin aplicarea metodei AER, vei afla cum sa acorzi un feedback de apreciere/schimbare.
✓ Intelegerea rolului emotiilor. Prin metodologia dezvoltata de John Parr, vei intelege rolul emotiile in evolutia umana, modul de functionare al creierului si cum iau nastere tiparele de comportament.
✓ Evitarea mastilor emotionale. Vei constientiza diferentele dintre emotiile autentice si emotiile masca. Vei aplica tehnici pentru a construi relatii durabile si vei reusi sa identifici comportamente neconstructive.
✓ Imbunatatirea relatiilor dintre mebri echipei. Intelegerea si constientizarea emotiilor vor genera relatii bazate pe incredere, fapt care va duce la cresterea performantei.
✓ Diminuarea conflictelor. Tehnicile de comunicare eficienta diminueaza conflictele din interiorul organizatiei, economisind timp, energie si resurse.
✓ Increderea crescuta. Constientizarea importantei vulnerabilitatii intr-o relatie profesionala va duce la construirea increderii in relatii cu membrii echipei si partenerii de business.
✓ Gestionarea perioadelor de incertitudine si stres. Prin exercitii practice, echipa va primi strategii personalizate pentru a naviga in situatii ce pot reprezenta un factor de stres.
✓ Cresterea nivelului de motivare. Studii de caz concrete in care participantii invata sa ajunga asertiv la o solutie win-win. Descoperi principalele etape de dezvoltare ale unei echipe.