Desfasurata in sistem Open, SSMA are rolul de a reuni multiple viziuni ale factorilor decizionali cu vasta experienta in vanzari. Cu aceasta ocazie, fiecare participant dezvolta elemente de gandire strategica pe termen lung, care sa pozitioneze in mod optim intreg departamentul de vanzari in structura macro a companiei. Aditional, participantii vor avea un proces de constientizare a rolului pe care il ocupa in aplanarea conflictelor existente in organizatie si in prevenirea situatiilor emotionale tensionate.
Programul este unic si se adreseaza Managerilor de Vanzari care au epuizat toate etapele de asimilare a conceptelor noi in aria lor de expertiza si doresc sa aprofundeze urmatorul nivel - cel de gandire strategica inter-departamentala.
✓ Notiuni de strategie financiara. Concepte cheie legate de profitabilitate si adaptarea deciziilor in functie de toate elementele care pot influenta indicatorii financiari.
✓ Business thinking know-how. Prin simulari de business si metode de invatare experientiala, participantii la aceasta academie de training se antreneaza sa ia decizii pe baza informatiilor financiare si operationale, sa lucreze cu bugete si sa realizeze previziuni.
✓ Gestionarea stresului in organizatie. Pornind de la concepte de comunicare si ajungand la lucrul cu studii de caz, paticipantii la acest Training Academy inteleg utilitatea emotiilor si a modului lor de manifestare in managementul diferitelor tipuri de stres in cadrul organizatiei.
✓ Proiecte integrative. Participantii au posibilitatea de a crea si prezenta la final propriile proiecte creionate pe parcursul academiei, in fata grupului de experti si a invitatilor.
✓ Schimb de experienta. Participantii isi consolideaza cunostintele prin expunerea, compararea si validarea ideilor intr-un grup de experti aflati la acelasi nivel, in industrii diferite.
Nu ai gasit pe site ce ti se potriveste? Hai sa discutam si sigur avem solutia perfecta pentru nevoile tale sau ale echipei!