Persoanele care lucreaza in HR, si nu numai, vorbesc adeseori despre nevoia de a investi in resursa umana si, mai exact, in dezvoltarea inteligentei emotionale, o componenta esentiala pentru buna desfasurare a comunicarii si a activitatilor din sfera profesionala, precum si din cea personala.
Insa cum ar trebui sa procedeze angajatorii pentru a indeplini o astfel de sarcina? Descopera mai multe informatii despre acest subiect in continuare!
Ce este inteligenta emotionala?
Inteligenta emotionala (EI), cunoscuta si sub denumirea de coeficient emotional (EQ), este un concept care fost enuntat in anii ‘60. In ziua de astazi, este asociata cu numele lui Daniel Goleman, autorul bestseller-ului „Inteligenta emotionala”, care a explicat „pe intelesul tuturor” importanta acestui tip de inteligenta.
Spre deosebire de coeficientul de inteligenta (IQ), cel emotional (EQ) este mai greu de masurat, aspect care nu ii reduce din importanta. Conform studiilor realizate de Goleman, precum si de alti experti in domeniu, exista cinci componente principale ale inteligentei emotionale: autocunoasterea, autocontrolul, motivatia, empatia si abilitatile sociale.
Cu siguranta, ai cunoscut pana acum persoane cu inteligenta emotionala ridicata. Chiar daca nu stiai ca aceasta este abilitatea pe care o poseda, ai fost probabil impresionat de skill-urile de comunicare pe care le avea, de faptul ca era capabil sa asculte activ, de rezilienta sa, de empatia de care dadea dovada, precum si de usurinta cu care rezolva conflictele.
In cazul in care iti doresti sa devii o astfel de persoana ori daca vrei sa ii ajuti pe cei cu care lucrezi sa evolueze din acest punct de vedere, solutia este simpla. Apeleaza la un curs inteligenta emotionala si vei avea acces la instrumente profesionale pentru gestionarea situatiilor conflictuale, pentru imbunatatirea relatiilor cu cei din jur, precum si pentru autocunoastere.
Inscrie-te la un training dedicat acestui subiect si invata totul despre EI!
Dezvoltarea inteligentei emotionale corecta, facila si rapida nu poate fi realizata decat cu ajutorul unor experti in domeniu. Desigur, exista numeroase carti si articole care trateaza acest subiect, insa un workshop tinut de specialisti in domeniu iti va oferi acces la cele mai bune informatii, care au fost testate si confirmate de-a lungul timpului.
Astfel, atat tu, cat si persoanele in care vrei sa investesti veti ajunge pe „calea cea buna” fara sa fie nevoie sa faceti documentare pe cont propriu ori sa experimentati diferite metode de dezvoltare a inteligentei emotionale. Tocmai de aceea, noi, echipa Brightway®, vrem să oferim echipelor soluții practice, adaptate nevoilor lor.
Printre programele sau trainingurile de dezvoltare personala pe care le oferi, se numara si cel care pune accent pe inteligenta emotionala. In cadrul acestui curs, participantii capata instrumente unice si nespus de valoroase, care ii ajuta sa dezvolte acest skill extrem de util pentru fiecare aspect din viata lor.
Daca vei fi multumit de rezultatele obtinute in urma acestui curs, poti verifica si restul trainingurilor de dezvoltare personala propuse de echipa Brightway®, precum cel referitor la Process Comunication Model®, cel despre public speaking, managementul stresului, organizarea eficienta a timpului si multe altele. Nu uita ca ai oricand posibilitatea de a deveni mai fericit si mai productiv, trebuie doar sa apelezi la resursele potrivite!
Află povestea Dr. Taibi Kahler într-un articol bine ducumentat și descoperă cum a ajuns să creeze metodologia PCM® și să colaboreze cu NASA.
Cultura organizațională are la bază valorile oamenilor, totalizează acele lucruri despre care poți spune "la noi așa se face". Află cum poate să te ajute să obții performanță!
Până nu demult vânzarea era un proces foarte bine articulat, în care funcția de agent de vânzări era destul de controversată. Cum stau lucrurile în ziua de azi?