Despre training
Chiar si cu toate provocarile din ultimii ani, traim in cea mai prospera perioada a umanitatii, din toate punctele de vedere - economic, educatie, speranta de viata, confort etc. Cu toate acestea, depresia, rata sinuciderilor si tulburarile emotionale sunt la cote maxime. Si asta pentru ca, desi in viata de zi cu zi ne confruntam mai degraba cu amenintari la nivel verbal si psihologic decat fizic, mecanismele noastre de supravietuire, care au fost antrenate evolutiv timp de sute de milioane de ani, au ramas aceleasi. Pe de alta parte, lumea in care traim este mult mai diferita fata de acum 100, 1000 sau 100.000 de ani..
Emotiile sunt combustibilul care ne alimenteaza comportamentele. Cercetarile din psihologie, medicina, biologie si neurostiinta cad de acord asupra faptului ca modul in care ne constientizam si gestionam emotiile reprezinta un element definitoriu pentru starea noastra de echilibru interior si calitatea relatiilor cu cei din jur.
In timpul cursului de Inteligenta Emotionala si Asertivitate, vei intelege rolul emotiilor si vei invata sa traiesti autentic fiecare stare. Folosim instrumente pentru a identifica mastile emotionale si a interactiona constructiv cu ceilalti, in diverse situatii. In cadrul acestui training de inteligenta emotionala, vom analiza cele mai noi cercetari legate de emotii si vom aplica tehnicile de asertivitate pe studii de caz concrete, ce includ interactiuni cu parteneri de business, colegi, dar si situatii din viata personala.
Cursul de inteligenta emotionala este destinat persoanelor care au nevoie de instrumente profesioniste pentru a gestiona situatiile din contextul actual, managerilor si antreprenorilor care vor sa comunice asertiv cu membrii echipei, celor care au interactiuni cu furnizorii, clientii sau alti parteneri de business si isi doresc sa inteleaga emotiile, pentru a avea relatii de colaborare mai bune.
Vizand inteligenta emotionala, cursul de fata este un pas esential in dezvoltarea tuturor persoanelor care doresc sa construiasca o strategie de wellbeing si sa aiba relatii sanatoase cu cei din jur.
Testimoniale
Rezultate trainingului de Inteligenta si Asertivitate Emotionala
✓ Intelegerea rolului emotiilor. Prin metodologia dezvoltata de John Parr, vei intelege rolul emotiilor in evolutia umana, modul de functionare a creierului si cum iau nastere tiparele de comportament.
✓ Abilitatea de a gestiona mai bine starile emotionale. Urmand un curs de Inteligenta Emotionala, te vei antrena sa gestionezi frica, tristetea, furia si vei primi instrumente pentru a sprijini persoanele care experimenteaza aceste stari.
✓ Comunicare asertiva cu cei din jur. Vei afla tehnici pentru a comunica asertiv, chiar si in situatii delicate. Prin studii de caz, vei invata cum sa oferi feedback si sa aplanezi conflictele.
✓ Evitarea mastilor emotionale in situatii de stres. Vei constientiza diferentele dintre emotiile autentice si emotiile-masca. Vei aplica tehnici pentru a construi relatii durabile si vei reusi sa identifici comportamente neconstructive.
✓ Strategii de wellbeing. Vei construi un plan de actiune pentru a depasi provocarile emotionale din contextul actual si a mentine o stare de echilibru interior.
✓ Imbunatatirea relatiilor dintre membrii echipei. Intelegerea si constientizarea emotiilor vor genera relatii bazate pe incredere intre membrii echipei, fapt care va duce la cresterea performantei.
✓ O mai buna gestionare a stresului si incertitudinii. Instrumentele de asertivitate emotionala pe care participantii le aplica la training ii ajuta sa depaseasca echilibrat perioadele stresante.
✓ Decizii intelepte. In urma unui training de Inteligenta Emotionala, participantii inteleg modul in care deciziile sunt procesate de neocortex si sistemul limbic si isi imbunatatesc abilitatea de a lua decizii in momente critice.
✓ Cresterea motivatiei. Participantii inteleg cum functioneaza motivatia intrinseca, descopera lucruri noi despre propria persoana si raman cu un nivel crescut de motivatie si energie pozitiva.
✓ Diminuarea conflictelor. Tehnicile de asertivitate emotionala diminueaza conflictele din interiorul organizatiei, economisind timp, energie si resurse.