Despre program
Crearea unui plan de marketing implica pe de o parte intelegerea produselor si serviciilor companiei, dar si know-kow actualizat cu privire la noile tooluri disponibile in domeniul publicitatii.
Consultantii Brightway® au experienta de lucru cu organizatii din diverse domenii si pot identifica impreuna cu boardul de management strategii potrivite de marketing care sa atraga o proportie mai mare a cotei de piata. Concret, se analizeaza clientii si prospectii companiei, modalitati de segmentare a pietei si diferite tooluri prin intermediul carora produsul sau serviciul tau sa ajunga mai usor in mainile clientilor.
Programul se adreseaza companiilor care doresc crearea sau reimprospatarea planului de marketing, intr-o maniera corelata cu noile tendințe dar si cu strategia de management a companiei.
Testimoniale
Rezultate
✓ Provocari personale. Sesiuni de lucru pe studii de caz si situatii reale din activitatea de pana in prezent a companiei.
✓ Analiza procesului de promovare. Discutii individuale si de grup cu boardul managerial pentru identificarea fluxurilor de lucru reale si a zonelor critice.
✓ Motivatii de cumparare. Factori emotionali si rationali care influenteaza deciziile clientilor si partenerilor.
✓ Viziune strategica. Planul de marketing este integrat si aliniat cu viziunea de business.
✓ Metode neconventionale. Identificarea metodelor neconventionale de promovare.
✓ Fidelizarea clientilor. Strategii de follow-up, publicitate si facilitare a actiunilor de up-sale si cross-sale pentru echipa de vanzari.
✓ Diferentiere. Strategii pentru diferentierea fata de concurenti si crearea unui impact pozitiv memorabil.
✓ Procese de lucru. Crearea unor procese de lucru masurabile in departamentul de marketing, printr-un set de KPIs.
✓ Rezultate si indicatori. Instrumente pentru masurarea eficientei unei campanii de marketing.
✓ Plan de actiune. Pasi strategici si sprijin in implementarea instrumentelor in companie.