Compania noastra, care ofera inca din anul 2004 programe de dezvoltare organizationala, profesionala si personala, traininguri, cursuri, simulari de business, teambuildinguri si workshopuri sustinute de experti in diverse domenii (leadership, project management, vanzari, HR, marketing etc.), a semnat un parteneriat cu International House, in vederea oferirii de cursuri lingvistice pentru clientii corporate. Partenerii nostri reprezinta un centru de limbi straine cu o traditie de aproape 20 de ani in Romania, timp in care au instruit angajati din peste 400 de companii cu activitate in tara noastra.
"Noi, trainerii de limbi straine, am fost pusi adesea in postura de a recomanda un bun formator: un trainer de vanzari sau de marketing ori un bun organizator de teambuilding. Recomandarea, in cultura noastra, are o forta impresionanta, fiindca se bazeaza pe incredere - un capital de nepretuit, care forjeaza relatii tonice, sanatoase si productive, atat intre indivizi, cat si intre companii", se arata pe blogul partenerilor nostri. International House Romania a aparut in anul 2002, prin afilierea la International House World Organisation (organizatie cu sediul la Londra si 160 de centre in peste 50 de tari), iar pana acum se lauda cu 28.600 de cursanti, 150 de profesori si 388.700 de ore predate in tara noastra.
Parteneriatul dintre Brightway si International House a debutat pe 1 noiembrie 2021 si promite sa ofere solutii integrate, complete: atat programe de dezvoltare profesionala si personala, cat si cursuri de limbi straine (engleza, franceza, germana, spaniola). "Pentru Brightway, parteneriatul cu International House inseamna ca avem pe cine sa ne bazam atunci cand vrem sa ne ajutam clientii sa se dezvolte invatand o limba straina. In echipa lor, se regasesc oameni pentru care servirea clientului la standarde de excelenta reprezinta o preocupare continua, iar acest aspect a ajutat la cristalizarea colaborarii", spune Mihai Arghire, Managing Partner Brightway.
Acest efort comun reprezinta dovada vie a faptului ca, unde-s doi, cunostintele cresc. Si cum knowledge is power, ca sa vorbim pe limba partenerilor nostri, creste si "puterea" celor doua companii de a-si ajuta clientii, in drumul lor spre perfectionarea profesionala si personala si atingerea performantelor dorite. "Parteneriatul cu Brightway deschide noi posibilitati de implinire a nevoilor de dezvoltare si crestere a clientilor din portofoliul nostru. Impreuna, putem sa ne servim clientii intr-o maniera completa, ajutandu-i sa-si atinga obiectivele indraznete. Ne bazam pe experienta inalta a consultantilor si trainerilor Brightway", spune Mihai Ganj, Managing Partner International House Bucuresti.
Alte valori comune impartasite de Brightway si International House sunt calitatea exceptionala in organizarea si livrarea programelor de training; inovatia in crearea de noi produse de training (cursuri, programe, seminare, conferinte); respectiv dedicatia pentru fructificarea intregului potential de dezvoltare al clientilor lor. Beneficiile acestui parteneriat, atat pentru cele doua parti, cat mai ales pentru clienti, sunt reprezentate de accesarea rapida si usoara a serviciului de training cautat si oferte speciale pentru cei care achizitioneaza un produs de training la recomandarea organizatiei partenere.
- 17 ani pe piata (lansata in anul 2004);
- 4 directii de dezvoltare (training si academie, consultanta si coaching, teambuilding, recrutare);
- peste 25 de cursuri in domenii precum leadership, management, vanzari, Microsoft Office, comunicare, dezvoltare personala;
- 22 de traineri si formatori;
- peste 25.000 de participanti in proiecte;
- sesiuni de training bazate pe studii de caz concrete si simulari de business;
- posibilitati avansate de plata, inclusiv in criptomonede;
- aproape 20 de ani pe piata (lansata in anul 2002);
- peste 400 de companii-client;
- 28.600 de cursanti;
- 150 de profesori, in toata tara;
- 3.795 de diplome de absolvire, incepand din anul 2012;
- 96,5% rata de satisfactie a cursantilor, in ultimul an;
- 388.700 de ore predate.
Află povestea Dr. Taibi Kahler într-un articol bine ducumentat și descoperă cum a ajuns să creeze metodologia PCM® și să colaboreze cu NASA.
Cultura organizațională are la bază valorile oamenilor, totalizează acele lucruri despre care poți spune "la noi așa se face". Află cum poate să te ajute să obții performanță!
Până nu demult vânzarea era un proces foarte bine articulat, în care funcția de agent de vânzări era destul de controversată. Cum stau lucrurile în ziua de azi?